عکس ها و ویدئوهای شما

آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش نشانی شهرداری‌ها آغاز شد

مجموعه: اخبار اسلامشهر تعداد بازدید: 1414
آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش نشانی شهرداری‌ها آغاز شد

آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش نشانی شهرداری‌ها آغاز شد

 

مدیرکل نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری و دهیاری های کشور از آغاز آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی‌ها از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۸ مرداد در شهرهای کشور به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در مشاغل آتش نشانی شهرداری ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری و دهیاری های کشور، عباس کرکه آبادی با بیان این خبر اظهار کرد: در این آزمون حدود ۱۰۶ هزار نفر شرکت نموده اند و برای جذب و استخدام رسمی و پیمانی در چهار شغل آتش نشان، کاردان آتش نشان، کارشناس آتش نشان و راننده آتش نشان  رقابت می کنند.

وی اضافه کرد: زمان آزمون سه ساعت است و ساعت ۱۲ خاتمه می یابد.

کرکه آبادی همچنین گفت: نتایج آزمون کتبی تا شهریورماه ۹۸ اعلام می شود که سه برابر ظرفیت برای آزمون عملی معرفی و تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون عملی فراهم خواهد شد.

لازم به ذکر است این آزمون برای اولین بار از تاسیس سازمان آتش نشانی بوده و برای تامین نیروهای عملیاتی برای هفت ایستگاه موجود اسلامشهر معادل ۵۲ نفر کمبود نیرو وجود دارد که پس از آزمون برای انجام مراحل اداری و تکمیل ظرفیت نیز اقدام خواهد شد.

مطالب مرتبط

نظر شما !!!

2 دیدگاه برای “آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش نشانی شهرداری‌ها آغاز شد”

  1. محمد

    جواب ها کی میاد

  2. اسماعیل

    سلام. آیا این ۵۲ نفر نیرو جدا از ظرفیت داخل دفترچه بود. و اینکه آیا قراره آزمون جدید برای جذب این تعداد برگذار بشه؟ لطفاجواب بدید ..منتو ازمون تو مرحله عملی با ۳۴۸ رد شدم



*

code

قالب تفریحی