عکس ها و ویدئوهای شما

پوشش عملیاتی همزمان دو حادثه وسیله نقلیه زمینی و حریق کسبی تجاری

مجموعه: اخبار داخلی سازمان تعداد بازدید: 725
پوشش عملیاتی همزمان دو حادثه وسیله نقلیه زمینی و حریق کسبی تجاری

 

پوشش عملیاتی همزمان دو حادثه وسیله نقلیه زمینی و حریق کسبی تجاری

 

ساعت۹:۱۷ مورخ ۰۳ / ۰۶ / ۱۴۰۱ پیرو تماس شاهدان عینی با سامانه ۱۲۵ ، ستاد فرماندهی در جریان یک مورد حادثه وسیله نقلیه زمینی واقع در بلوار مسیر شمال به جنوب کمربندی الغدیر مقابل استخر شهید شوشتری قرار گرفت و بلافاصله  آتش نشانان ایستگاه مرکز را به همراه گروه امداد و نجات روانه محل حادثه نمود.

یوسف حسین پور معاون عملیات درباره این حادثه گفت : با حضور نیروها در محل مشاهده گرديد بنا به اظهار شاهدین برخورد يکدستگاه ایسوزو خاور با عابرین منجر به مصدومیت شدید۳ نفر گردیده بود که نيروها بلافاصله اقدام به ایمن سازی محل با استفاده از علائم ترافیک( دوک ترافیکی) و هماهنگی با عوامل راهنمایی و رانندگی و انتظامی و درخواست ۳ دستگاه آمبولانس جهت انتقال مصدومان به مراکز درمانی نمودند.

وی افزود: پس از انتقال خودروها به وسیله جرثقیل به حاشیه امن جاده ، نیروها محل را تحویل عوامل انتظامی و راهور داده و اطمینان از رفع کامل خطر نمودند.

معاون عملیات در ادامه به وقوع همزمان عملیات دیگری در زمان حضور نیروها در محل حادثه تصادف اشاره کرد و گفت: از سوی ستاد فرماندهی در ساعت ۹:۵۲ اعلام حریق واقع در خیابان شهید حافظ جعفری گردیده شد که بلافاصله دو دستگاه خودرو به محل اعزام و یک دستگاه خودروی کمکی نیز از ایستگاه شماره۲ به محل حریق اعزام شد.

حسین پور اضافه کرد: بعد از رسیدن مشاهده گردید حریق در قسمت انتهای واحد تجاری با کاربری انبار رخ داده بود که بلافاصله نیروها با استفاده از یک رشته آبدهی و تجهیزات آبرسانی نسبت به اطفاء کامل حریق اقدام و سپس با استفاده از دستگاه تهویه مکانیکی نسبت به خارج کردن دود و گازهای سمی حاصل از حریق اقدام نمودند و پس از انجام فرآیند لکه گیری و تنظیم صورتجلسه در حضور مالک و اطمینان از رفع خطر محل را ترک نموده و به ایستگاه مراجعت نمودند.

مطالب مرتبط

نظر شما !!!

نظر شما برای “پوشش عملیاتی همزمان دو حادثه وسیله نقلیه زمینی و حریق کسبی تجاری”



*

code

قالب تفریحی