عکس ها و ویدئوهای شما

مهار حریق مسکونی در شهرک الهیه

مجموعه: اخبار داخلی سازمان تعداد بازدید: 748
مهار حریق مسکونی در شهرک الهیه

 

مهار حریق مسکونی در شهرک الهیه

 

ساعت ۱۵:۱۵ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ در پی تماس با سامانه ۱۲۵ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اسلامشهر در جریان وقوع یک مورد حریق مسکونی به آدرس شهرک الهیه، کوچه ایران زمین ۲۵ قرار گرفت و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه مرکز را روانه محل حریق نمود.

امیررضا احمدی رییس ایستگاه مرکز درباره این حادثه گفت: با حضور نیروها در محل مشاهده گرديد حريق در طبقه سوم يک ساختمان مسکونی ۵ طبقه ۱۰واحدی رخ داده که بنا به اظهارات نماينده ساختمان، واحد مذکور فاقد سکونت و در حال انجام تعميرات و درب واحد بسته بوده است.

وی افزود: نيروها بلافاصله با استفاده از دستگاه درب بازکن هيدروليکي اقدام به باز نمودن درب واحد نموده و با توجه به دودگرفتگي شديد واحد مسکوني با استفاده از دستگاه تنفسي و چراغ قوه اقدام به جستجو واحد نموده و پس از اطمينان از عدم حضور ساکنين با راه اندازي دستگاه فن تهويه هوا عمليات تخليه دود انجام شد.

احمدی ادامه داد: در نهايت نیروها با رؤيت کانون حريق _فن تهويه هوا سرويس بهداشتي_ که با سرايت به درب چوبي سرويس بهداشتي باعث بروز آتش سوزی شده بود، اقدام به اطفاء کامل حریق نموده و پس از جمع آوري تجهيزات و تنظيم صورت جلسه و تحویل محل به مالک به ايستگاه بازگشتند.

 

مطالب مرتبط

نظر شما !!!

نظر شما برای “مهار حریق مسکونی در شهرک الهیه”



*

code

قالب تفریحی