عکس ها و ویدئوهای شما

خرید و بهره برداری نردبان هیدرولیکی ۳۲متری آتش نشانی اسلامشهر

مجموعه: اخبار اسلامشهر تعداد بازدید: 595
خرید و بهره برداری نردبان هیدرولیکی ۳۲متری آتش نشانی اسلامشهر

 

خرید و بهره برداری نردبان هیدرولیکی ۳۲متری آتش نشانی اسلامشهر

 

رییس سازمان آتش نشانی اسلامشهر از خرید و بهره برداری نخستین نردبان هیدرولیکی ۳۲ متری این سازمان خبر داد و گفت: این نردبان هیدرولیکی در مواقع نیاز و در عملیات های اطفاء و امداد و نجات در ساختمان های بلند مرتبه مورد استفاده آتش نشانان جهت خدمات رسانی بهینه به شهروندان قرار می گیرد.

یاری اضافه کرد: برای خرید این نردبان هیدرولیکی که از مجهزترین و بروزترین دستگاه های مورد استفاده در ماموریت های امدادی است و بعنوان یکی از تجهیزات مهم و ضروری آتش نشانی کاربرد دارد بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال از محل منابع مالی شهرداری اسلامشهر هزینه شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نردبان هیدرولیکی پس از سال‌ها خریداری و در اختیار سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اسلامشهر قرار گرفت، تأکید کرد: در سال‌های گذشته با وجود بلندمرتبه سازی و حادثه پلاسکو انعقاد قراردادی در سازمان شهرداری‌ها با شرکت‌های مربوطه مبنی بر خریداری نردبان هیدرولیکی انجام و مقرر شده بود که ۸۰ درصد هزینه خرید نردبان توسط استان و ۲۰ درصد شهرداری‌ها پرداخت کنند.

یاری تصریح کرد: به همت مدیریت شهری بنا بر افزایش بلندمرتبه سازی‌ها، در سال ۱۴۰۱ قراردادی منعقد و تاکنون ۸۵ درصد مبلغ قرارداد پرداخت شده است، این نردبان در روزهای گذشته از گمرک ترخیص و در اختیار سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسلامشهر قرار گرفته است.

مطالب مرتبط

نظر شما !!!

نظر شما برای “خرید و بهره برداری نردبان هیدرولیکی ۳۲متری آتش نشانی اسلامشهر”



*

code

قالب تفریحی