عکس ها و ویدئوهای شما

برخورد سواری پژو ۲۰۶ با یک دستگاه مینی بوس یک کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت

مجموعه: اخبار داخلی سازمان تعداد بازدید: 13866
برخورد سواری پژو ۲۰۶ با یک دستگاه مینی بوس یک کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت

 

برخورد سواری پژو ۲۰۶ با یک دستگاه مینی بوس یک کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت

 

ساعت ۱۳:۳۸ مورخ ۲۰ / ۰۵ / ۱۴۰۱ پیرو تماس شاهدان عینی با سامانه ۱۲۵ ، ستاد فرماندهی در جریان یک مورد حادثه وسیله نقلیه زمینی واقع در بلوار پیامبر اعظم“ص” مسیر جنوب به شمال یک کیلومتری زیرگذر اتوبان تهران ساوه، قرار گرفت و بلافاصله  آتش نشانان ایستگاه شماره ۵ را به همراه گروه امداد و نجات روانه محل حادثه نمود.

منصور فیضی رییس ایستگاه ۵ و فرمانده عملیات درباره این حادثه گفت : با حضور نیروها در محل مشاهده گرديد يکدستگاه خودروي سواري پژو ۲۰۶ با يکدستگاه ميني بوس هيونداي کروز برخورد نموده که حادثه منجر به انحراف از مسير اصلي و واژگوني ميني بوس در داخل کانال آب مجاور مسير گرديده و خودروي ۲۰۶ نيز با گاردريل وسط برخورد نموده که در اثر اين حادثه راننده ميني بوس در داخل خودرو محبوس و جريان آب تا زير گردن وي را فراگرفته بود که نيروها بلافاصله بعد از تثبيت خودرو به وسيله وينچ با بکارگيري ست هيدروليک نجات اقدام به رهاسازي فرد مذکور و تحويل وي به عوامل اورژانس نمودند.

وی افزود : دو سرنشين ميني بوس نيز به همراه راننده سواري پژو قبل از حضور نيروها توسط افراد حاضر در محل از خودروها خارج و جهت انتقال به مراکز درماني تحويل عوامل اورژانس گرديده بودند.

فیضی با اشاره به اینکه سرنشين سواري پژو بنابر تائيد عوامل اورژانس در لحظه وقوع حادثه جان خود را از دست داده بود گفت: پيکر وي در خودرو محبوس بود که نيروها اقدام لازم جهت رهاسازي انجام داده و متوفي را جهت سير مراحل قانوني تحويل عوامل انتظامي نمودند. در ادامه خودروهاي حادثه ديده توسط دو دستگاه جرثقيل سبک و سنگين از محل منتقل و با توجه به رفع کامل خطر محل با تنظيم صورتجلسه تحويل عوامل انتظامي گرديد و نيروها به ايستگاه مراجعه نمودند.

مطالب مرتبط

نظر شما !!!

نظر شما برای “برخورد سواری پژو ۲۰۶ با یک دستگاه مینی بوس یک کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت”



*

code

قالب تفریحی