عکس ها و ویدئوهای شما

انفجار منزل مسکونی در شهرک قائمیه چهار مصدوم بر جای گذاشت

مجموعه: اخبار داخلی سازمان تعداد بازدید: 880
انفجار منزل مسکونی در شهرک قائمیه چهار مصدوم بر جای گذاشت

 

انفجار منزل مسکونی در شهرک قائمیه چهار مصدوم بر جای گذاشت

 

ساعت ۱۵:۲۷ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ در پی تماس با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی اسلامشهر در جریان وقوع یک مورد حادثه انفجار گاز و آتش سوزی در منزل مسکونی به آدرس شهرک قائمیه کوچه۴۹/۱ قرار گرفت و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره ۶ را به همراه گروه امداد و نجات روانه محل حادثه نمود.

محمدعلی رییسی رییس ایستگاه شماره۶ در خصوص این حادثه گفت: با حضور نیروها در محل مشاهده گرديد در یک منزل مسکونی يک طبقه شمالي حادثه انفجار گاز و در ادامه آتش سوزي رخ داده است. بنابراین عملیات سردکردن ، مهار و اطفاء حریق در دستور کار آتش نشانان قرار گرفت و نیروها با استفاده از تجهيزات حفاظت فردي و چهار رشته لوله ۱٫۵و دو سرلوله نسبت به آبدهي واطفاء حريق اقدام نمودند.

وی افزود: نیروها پس از ايمن سازي محل و کشيدن نوار خطر و تنظيم صورتجلسه از ملک فوق و ملک هاي تخريبي مجاور و ارائه توصيه هاي ايمني محل را ترک و به ايستگاه مراجعه نمودند.

رییسی خاطرنشان کرد: در ادامه هماهنگی های لازم جهت حضور عوامل اورژانس جهت انتقال چهار نفر مصدوم حادثه و همچنین هماهنگی با عوامل انتظامی و اداره گاز و خدمات شهری در محل به عمل آمد.

مطالب مرتبط

نظر شما !!!

نظر شما برای “انفجار منزل مسکونی در شهرک قائمیه چهار مصدوم بر جای گذاشت”



*

code

قالب تفریحی