عکس ها و ویدئوهای شما

تجلیل اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اسلامشهر از پرسنل نمونه سازمان آتش نشانی

مجموعه: اخبار اسلامشهر تعداد بازدید: 1777
تجلیل اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اسلامشهر از پرسنل نمونه سازمان آتش نشانی

 

تجلیل اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اسلامشهر از پرسنل نمونه سازمان آتش نشانی

 

اعضای محترم شواری اسلامی شهر و شهردار محترم اسلامشهر با حضور در سازمان اتش نشانی در روز ملی ایمنی و اتش نشانی از پرسنل نمونه سازمان تجلیل نمودند.
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵ ؛ مقارن با هفتم مهر ماه روز ملی ایمنی و آتش‌ نشانی در مراسمی که در سالن جلسات سازمان برگزار گردید آتش نشانان نمونه سال ۱۳۹۹ معرفی شدند.
در ابتدای این مراسم که به علت شیوع بیماری کرونا و مطابق برنامه اعلامی از سوی استانداری تهران به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید اقای منطقی رئیس سازمان ضمن خوش آمد گویی به مدعوین محترم و تبریک به مناسبت روز هفتم مهر ماه به بیان گزارش عملکرد سازمان پرداخته و پس از تحلیل و تشریح نقاط قوت سازمان به ورود ۳۲ نفر نیروی عملیاتی جدید الورود که در حال انجام مراحل آموزش بدو ورود هستند اشاره نموده و افزودند ؛ ورود این نیروها کمک شایان ذکری با افزایش توان عملیاتی و راندمان ایستگاه ها خواهد بود.
وی در ادامه به برخی کمبودهای سازمان در بخش تجهیزات و ناوگان خودرویی از جمله نردبان هیدرولیکی و بالابر اشاره نموده و اقدامات سازمان و شهرداری در راستای تامین این تجهیزات را تشریح نمودند.
در ادامه این نشست صمیمی سرکار خانم مسرور رئیس محترم شواری اسلامی شهر اسلامشهر نیز ضمن تبریک به آتش نشانان به مناسبت روز ملی ایمنی و آتش نشانی به نقش کلیدی ، حساس و پر اهمیت این شغل پرداخته و ضمن اشاره به مخاطرات این حرفه برای آتش نشانان آرزوی سلامتی و توفیق نمودند. در انتها ایشان با بیان این موضوع که ؛ رفع کمبودهای سازمان در دستور کار شواری اسلامی شهر قرار دارد به آتش نشانان اطمینان دادند یکی از دغدغه‌ های اصلی اعضای محترم شواری اسلامی شهر تامین نیازها و کمبودهای سازمان است و در این راستا از هیچ اقدامی دریغ نخواهد شد.
در ادامه مراسم آتش نشانان نمونه سال ۱۳۹۹ آقایان محمد گرجی ، منصور فیضی ، علی ملک آبادی ، علی بابالویی و سجاد راضی معرفی و مفتخر به دریافت لوح تقدیر گردیدند.
همچنین رئيس سازمان ، معاونت عملیات و روسای ایستگاه های هفتگانه نیز مفتخر به دریافت لوح تقدیر شدند.

مطالب مرتبط

نظر شما !!!

نظر شما برای “تجلیل اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اسلامشهر از پرسنل نمونه سازمان آتش نشانی”



*

code

قالب تفریحی